Objectius:
●Recollir
informació sobre els antecedents dels alumnes:
●Traduir eixes dades d'avaluació a un perfil de suports
necessaris per a compensar o superar l'execució habitual d'un estudiant en
aquelles àrees específiques en què existisquen carències
●
Conèixer quines actuacions s’han fet fins ara a l’aula i al centre.
●
Saber quina és la implicació de la família i quin coneixement tenen respecte a
les seves necessitats
●
Conèixer les variacions situacionals i temporals davant les diferents
activitats que es desenvolupen a l’aula.
● Saber
quina és la metodología que es desenvolupa a l’aula.
●
Conèixer quins sons els recursos i les estratègies que es treballen a l’aula
per atendre les necessitats dels l’alumnes.
●
Saber quina és la realitat de l’alumne en l’àmbit familiar.
Activitats:
-Contacte amb la classe i coordinació amb els professors dels l’alumnes.
-Coordinació
amb els professors del centre. Entrevista amb les famílies.
Instruments
i/o estratègies:
No hay comentarios:
Publicar un comentario