domingo, 21 de abril de 2013

Fase 2

RECERCA DE FONAMENTS TEÒRICS I METODOLOGIES EN NECESITATS EDUCATIVES ESPECIALS


Objectius:

 
●Recollir informació sobre els antecedents dels alumnes:

Traduir eixes dades d'avaluació a un perfil de suports necessaris per a compensar o superar l'execució habitual d'un estudiant en aquelles àrees específiques en què existisquen carències

● Conèixer quines actuacions s’han fet fins ara a l’aula i al centre.

● Saber quina és la implicació de la família i quin coneixement tenen respecte a les seves necessitats

● Conèixer les variacions situacionals i temporals davant les diferents activitats que es desenvolupen a l’aula.

● Saber quina és la metodología que es desenvolupa a l’aula.

● Conèixer quins sons els recursos i les estratègies que es treballen a l’aula per atendre les necessitats dels l’alumnes.

● Saber quina és la realitat de l’alumne en l’àmbit familiar.

Activitats:

-Contacte amb la classe i coordinació amb els professors dels l’alumnes.

-Coordinació amb els professors del centre. Entrevista amb les famílies.

Instruments i/o estratègies:

  -Entrevista amb els professors dels alumnes i amb l´equip directiu del centre. Preparar prèviament l’entrevista amb les famílies i prioritzar la informació que volem recollir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario